czwartek, 12 lutego 2015

Konkurs

 Rzadko kiedy biorę u dział w konkursach, zwłaszcza takich, w których najbardziej liczy się kreatywność. Ale może najwyższy czas spróbować szczęścia? Stracić na pewno nie stracę, a zyskać mogę :)
 Tak więc zgłaszam się do Kreatywnego Kufra, do wyzwania foto inspiracja.


Zadanie polega na stworzeniu "kawałka" biżuterii ślubnej inspirowanej zdjęciem wykonanym przez Jolanię


I tak myślałam co by tu zrobić, najpierw przyszedł mi na myśl naszyjnik, ale próby jego zrobienia kończyły się fiaskiem, cały czas coś mi nie pasowało. Dlatego powstały kolczyki i to chyba dość awangardowe, dla odważnej panny młodej.


 Kolczyki są dość długie, razem z biglem mają 12 cm. Na końcach drobnego łańcuszka wykonane ręcznie kwadraciki z żywicy 1 x 1 cm w kolorach od kremowego po fioletowy plus różowo-kremowe serduszko przy kolczyku z nausznicą. Kolczyki powinny ładnie prezentować się przy asymetrycznej fryzurze.






 Niestety, zdjęcie na uchu mam tylko jedno i to kiepskiej jakości, ale jeżeli tylko uda mi się znaleźć chętne do zapozowania ucho, to na pewno jakieś zdjęcia jeszcze się pojawią.


No to trzymajcie za mnie kciuki! ;)

4 komentarze:

  1. Dla odważnej panny młodej-w sam raz, a na uchu prezentuje się cudownie:)
    Powodzenia w wyzwaniu.
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i również życzę powodzenia w konkursie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że moje skromne kolczyki się podobają

      Usuń